My Hubby & Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bertambahan umur auni

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Thursday, June 23, 2011

ChEcK yG pErTamA~KaNdUnGaN kU 5 MiNgGu~

happy nya hari nie walaupun ponat den dan my hubby 1 hari di KLINIK IBU MENGANDUNG...hehe...daripada kul 8.00 pg until 11.05 pg ~sambung kul 1.45 until 3.30 ptg~

Mula2 aku kena wat ujian air kencing utk pastikan yg aku ni tol2 PRENANT..hehe...alhamdulillah POSITIVE..
Then aku p wat buku mengandung lak..perkara yg aku kena wat dari pagi tadi adalah :
1) test air kencing = positive
2) ukur ketinggian = 160.5 cm
3) Berat = 52.9 kg
4) tekanan darah = ok
5) Ambil darah = hemoglobin ok/14
6) check body & payu dara = ok!!
7) Scan = aku nampak KANTUNG BABY...hehe

TAMAT = kul 3.30 ptg....lamo tau..
korang nampak tak bulat kecil kat atas scanning tu?? ha...tu la kantung BABY ku tau..hehe..happy je bila aku yg dapat tgk td...BEST!!..BEST!!!...sb sebelum ni asyik tgk org punya je kan..AKHIRNYA aku lak yg alami ...alhamdulillah...terima kasih Allah kerana mengizinkan ku untuk melahirkan zuriat suamiku yg terCINTA...





No comments: