My Hubby & Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bertambahan umur auni

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Thursday, June 2, 2011

FirsT cReAm YaNg AkU pAKai~

Aku masih ingt lagi, time tu aku tingkatan 3.Aku ada lihat kawan ku nama nya di RAHSIAKAN...aku lihat kulit muka dia makin hari makin putih..bukan aje putih malah makin GEBU g tu...aku pun cuba la KOREK rahsianya...hehe..Aku punya la nk tau kan...akhirnya BERJAYA gak...YAHOO!!!...rupa2nya rahsia keputihan nya adalah menggunakan FAIR & LOVELY.
Time tu kan masih sekolah mana la aku ad duit nk beli cam tu..aku punya la kumpul duit semata2 nk beli kream  n pencuci muka tu ..Actually harganya x la mahal pun..time tu kalo 2 barang baru x sampai RM10 ...
~Akhir sekali aku dapat gak beli..hehe..BESTNYA sebab nk kulit putih cam dia...aku pakai lama gak la dalam 4 tahun g tu...mmg berbaloi2..hehe...dulu time aku guna hanya ad satu jenis je ...tp sekarang macam jenis dah ad...bagus2 sb dah ramai org mempercayai FAIR & LOVELY.....thanks sb jadikan muka ku putih gebu...hehe






No comments: