My Hubby & Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bertambahan umur auni

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Friday, January 6, 2012

mengindam dtg kembali di saat peyootttt dah boyotttt..hehe

nak makan CEMPEDAK GORENG....huhu
dappppnya....lama dah dah mencari tp belum dpt g...kt jb ni susah la nk dpt cempedak goreng je pun..kalo ad pun kecikkkkk...mahal....aku nk yg isinya beso ...sedap...murah..ha ad?

ini la alkisah cempedak goreng...
kawan ku cik fina telah hampir menunaikan hajat keinginanku ini...dia ad beli 1 biji cempedak...tp ni cempedak mantah lo....jd tiap2 hari aku duk belek2 cempedak ni..bila la nk msak.....x sabar aku nk goreng...dah hmpir 3 hari kot duk dlm bilik ku...tp bau wangi cempedak masak pun x muncul2 pun....uwaaaaa...ni cempedak k or cempedak dah jd nangka...huhu...asal x masak2 g ek...pelik gak aku...aku pecik2 kt kulit luar tp keras semcam je...tp ap2 pun thanks kt cik fina sb hampir tunaikan impian ku...aku tetap menunggu cempedak itu masak...huhuh~ saboooorrrr je la..



belum sempat dapat mkn cempedak goreng..............aku ngidamlak nk makan cucur peneram lak...uwaaaa
tp aku nk mkn cucur peneram yg mak long ku yg wat....tp mak long ku ad kt kedah lo...cmne nk g sana ekkk?? aduishhhh...desyyy....ad sape leh tlg?????help2.....



adik aku la yg jd mangsa....hehe thanks cayang...sb tunaikan impian kakak mu ini....
dia dah ckp kt mak long dah...nt mak long akan pos cucur peneram kat aku....wahhhhhh x sabr nk tunggu....nyummmmm2....~saborrrrrrr lgi



No comments: