My Hubby & Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bertambahan umur auni

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Wednesday, March 7, 2012

saat yg paling menyedihkan


time ni aku dah bersiap2 nk lik utm dah...
pg2 lagi aku dah siapkan auni,..siap dah bg susu lg...
tp selalunya bila mnyusu je auni terus tdr...tp time tu auni x mau tdr lak...dia tengok je aku...huhuhu..sebak gilerrr weiiii....
agaknya auni tau yg aku kena berpisah sekejap dgn nya....huhu...seolah2 auni cam x mau je berpisah dgn ku....aku dapat ap yg dia rasa....diakan anak ku....
huhu...aku duk taip ni pun leh leleh air mataku....sedih2....sb rindulkan bby auni yg hampir seminggu ku x jumpa..hmmmm sabar ye syg....tunggu umi balik ye...janji tau syg....

~aku sedang melayankan perasaan...........................

No comments: