My Hubby & Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bertambahan umur auni

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Wednesday, May 25, 2011

PaDan MuKa AkU

CUAI & LALAI!!!!...arggggg…tension aku…ye la aku salah...aku ngaku ni bukan senang tau aku nk ngaku kesalahan ku ni..huhu
SORRY la chayank...lain kali ayg x wat lagi...i PROMISE!!!!
Tu la pasal….memang PADAN MUKA AKU~

G ni kisahnya kelmarin aku bawa kete ke TAMPIN...cam biasa la p keje kt MDT(majlis Daerah Tampin)...time nk lik tu sensor kunci kete x fungsi...so camne aku nk buka pintu kete ni..ADUH!!! ...tb2 ad la org yg x ku kenali ni...muka nmpak broter...rambut punya la panjang dah mcm HANTU PONTIANAK pun ada..then dia tnya pd ku nape dgn kete ku...aku ckp la pd dia..then dia kata lampu kete aku menyala sepanjang hari mungkin air kete dah kering...terKEJUT Beruk aku,....habis la ...cmne aku nk ckp kt my hubby, sure dia benggang gilerr dgn ku.,...ye la ni kan kete kesygan nya..kalo aku pun aku MARAH gak..nk x nk terpaksa cite kt my hubby....SURE arrrr mmg aku dah agak....pedih telinga aku dgr...x pe wat do no je...huhu..then aku terus telefon  supervisor kt MDT la utk minta tlg dr dia...ALLHAMDULILLAH...nasib baik dia mau tlg ku....
EN OTHMAN  dtg dgn En faizal...n wat jumpper kt kete ku dgn kete dia...HUHU....X berjaya GAK...so cmne ni? Dia pun telefon la mekanik...ALAMAK..aku  x dak duit nk bayar utk ganti battery kete baru...tp nasib ku mmg baik...sebab EN OTHMAN mau tanggung semua kos tu..then nt my hubby akn bayar kemudian pd EN OTHMAN...nasib baik dapat supervisor yg baik ati cam dia....THANKS A LOT EN OTHMAN...jgn lupa nt bagi A ek...hehe~ sempat juga aku membodet ek!!!

No comments: