My Hubby & Me

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bertambahan umur auni

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Saturday, May 21, 2011

Pertama kali aku & Dia

DIA...hehe, siapa?.ada la..mst korang nk tau kan...mehh aku cite kan..

~hujung tahun 2009~ time tu aku duk on9 dengan adik ku kt umah..biasa la kalo dah on9 mmg duk menchating je tau..hehe..nk cari kawan la konon...

ramai la gak....tp dalam ramai2 aku ada kenal dgn boy ni...first lihat cam biasa je la...tgk gmbr je kan...layan je la...hihi..time tu kami chating melalui tagged...then guna ym...

bila dah ym dia minta no fon....~2 minggu cmtu kami berhubung ..THEN,dia dtg kt tmpat belajar semata2 utk jumpa dgn ku..naik gelabah aku di buatnya...bukan pe...aku bru je putus dgn X!!!!!.....cam x caye je aku leh jumpa dgn lelaki baru...hmm TRY JE LA....!!

~18.12.2009-jumaat~
    tarikh tu dia dtg jumpa dgn ku.Malam sebelum tu AKU DAH X LEH TIDUR...entah la nape...takut kot..hasyyyy!!...

pagi2 lg aku dah siap..dia dtg ke blok..n aku naik kete....kete persona hitam NCA1812....cantik x no plat tu...skrg aku baru perasan yg tarikh aku mula jumpa dgn dia sama dgn no plat kete DIA...hahaha..ap la aku ni...aku mmg la g ni x FOKUSSS.......what ever!!!!


ha... kt bawah ni sambung cite ku td...KORANG LAYAN LAH LU YE.....nk taip panjang sgt...kikiki..

No comments: